Vyplývá to z odpovědí magistrátu na dotaz deníku Zdopravy.cz na celkové náklady. Ty dosáhly 823 tisíc korun bez DPH. Se započítáním DPH ve výši 21 % město zaplatilo 995 tisíc korun. Další peníze zaplatí městské firmy, které poskytnou ceny: například dopravní podnik věnuje autorovi vítězného návrhu roční jízdenku.
Podle mluvčí brněnského magistrátu Zuzany Šrámkové šly peníze v rámci kampaně Náš novej nádr například na návrh a tvorbu kreativní a mediální strategie pro komunikaci, přípravu soutěže včetně analýzy právních dopadů nebo spravování facebookové stránky soutěže. „Výhry pro soutěžící jsou řešeny bezplatně prostřednictvím partnerů a městských firem,“ dodala Šrámková.
V registru smluv je ke kampani jediná smlouva na PR aktivity v hodnotě 409 tisíc korun se společností ArkAdiA.
Anketu spustilo Brno v červnu. „Zajistíme výstavbu moderního nádraží, které Brno nutně potřebuje, a na lidech je, aby si ho pojmenovali a poté i díky názvu, který sami vyberou, rádi využívali,“ řekl brněnský primátor Petr Vokřál. Brnané nakonec vybrali název Brno-Šalingrad. Zatím stále není jasné, kdy a za jakých podmínek se nové nádraží začne stavět.
Za co vše Brno platilo v případě kampaně Náš novej nádr:
- Návrh a tvorba kreativní a mediální strategie pro komunikaci schválené varianty projektu Modernizace ŽUB vůči občanům Brna a metropolitní oblasti, včetně grafického zpracování klíčových vizuálů
- Příprava zadání soutěže – zpracování variant řešení, analýza právních dopadů (ve vztahu k GDPR), řešení otázky kdo může hlasovat, kdo finálně vybírá atd.
- Realizace soutěže o název nového brněnského nádraží, včetně správy FB stránky Náš novej nádr, inzerce na soc. sítích, podklady pro média, kompletní programování soutěže (pro zajištění všech kol).
Zdroj: zdopravy cz
Žádné komentáře:
Okomentovat